Понеделник 1. Социален свят/ Природен свят 2. Физическа култура | Вторник 1. Български език и литература 2. Изобразително изкуство | Сряда 1. Конструктивно-технически и битови дейности 2. Математика | Четвъртък 1. Музика | Петък 1. Музика |
3 1. Чичо Доктор – изграждане на конкретни представи за труда на лекаря и мед.сестра. Запознаване с основни инструменти, използвани за преглед. 2. Разучаване ходене по двама. Усъвършенстване бягане в колона. | 4 1. Възприемане и заучаване на стихотворението „Болен Зайко”. Насочване вниманието на децата към опазване на своето здраве. 2. Мога сам – рисуване, моделиране по самостоятелно избрана тема. | 5 1. "Къща" – усвояване на умения за прегъване, биговане и преобразуване на лист хартия в обемен образ. 2. Създаване на начални умения за ориентиране в тримерното пространство (горе, долу, пред,зад) | 6 1. „Онче – бонче” – разучаване на песента и движенията. Затвърдяване заучени песни; ясна дикция. | 7 1. Запознаване на децата с песента „Кученце” от Клер Колева. Насочване към съдържанието. |
10 1. Сивият врабец – запознаване с характерни белези и поведенчески реакции на врабчето. Възпитаване на грижливо отношение. (запознаване с песента „Чик – чирик”) 2. Разучаване на търкаляне на топка между две деца на разстояние 1-1,5 м. Затвърдяване ходене по двама. | 11 1. Възприемане и заучаване на стихотворението „Зимни гости” от Мл. Исаев. | 12 1. „Врабче”- работа с картон и дървени пръчици. Съединяване чрез лепене. 2. Изграждане представа за групиране на еднородни предмети. Отделяне на подгрупа от вече образувана група. | 13 1. Съпровод с музикални инструменти на изучени песни. 2. Развлечение – куклен театър | 14 1. Любими песни и музикални игри. |
17 1. Рожден ден – насочване към разбиране същността на личния празник. Правила на етикетно поведение – поздрав,подарък. 2. Разучаване ходене с прекрачване на коридор с широчина 20-25см. | 18 1. „Рожден ден”-съставяне на кратък описателен текст по сюжетна картина. Използване на качествени прилагателни. 2. „Снежен човек”- апликиране чрез комбиниране на 2 или 3 кръгли форми, различни по големина. Обогатяване на образа с очи,уста,нос.... | 19 1. Герданче от макарони – Създаване на умения за работа с нестандартни материали и низане. Развиване на сръчност. 2. Въвеждане на понятията „едно” и „много”. Образуване на предметни групи от еднородни предмети. | 20 1. Затвърдяване на уменията на децата за ритмичен съпровод на познати песни с детски музикални инструменти. | 21 1. Любими песни и музикални игри. Насърчаване към вокални изпълнения. |
24 1. Шаро е малко кутре – характерни белези и поведенчески реакции на куче. Разбиране необходимостта от грижи за домашните любимци. 2. Разучаване скок на дължина от място с два крака . | 25 1. Правилно произношение на фонеми (ж, ш, ч, ц) в звукосъчетания и думи. Конструиране на прости изречения с думи, съдържащи тези фонеми. 2. Рисуване на детска фигура с флумастер. | 27 1. Насочване на децата да използват по-самостоятелно заучени движения за предаване на образи и действия на герои в познати сюжетни музикални игри. | 28 1. Формиране на естествено детско звучене на гласа с ясна дикция при изпълнение на познати песни. | |
31 1. Възприемане на външни белези и части на тялото и лицето. Запознаване с действия,целящи опазване на здравето. 2. Разучаване ходене и бягане по очертан кръг. |
понеделник, 10 януари 2011 г.
Слънчевите зайчета учат ...
Януари
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар